Informace pro pacienty
Obecné informace:
Vyšetření u nás je z kapacitních důvodů možné pouze po předchozím objednání.
Prosíme, dodržujte datum a čas. Pozdní příchozí budou přeobjednáni na jiný termín. Po příchodu do čekárny je nutné se ihned přihlásit sestře.
Aktualizujte si změny zdravotní pojišťovny, adresy a telefonních čísel u sestry v ambulanci.
Při příchodu na vyšetření jste povinni se prokázat platným průkazem pojištěnce. Bez průkazu pojištěnce nelze pacienta ošetřit.
Telefonické konzultace a informace o výsledcích laboratorního vyšetření je možné po předchozí domluvě.
Jestliže se nemůžete dostavit na svůj domluvený termín kontroly, včas nás informujte, aby mohl být Váš termín nabídnut jinému pacientovi.
Pokud jste nemocní, telefonicky nás kontaktujte a pokusíme se najít náhradní termín.
Informace e-recepty:
E-recepty je možné objednávat e-mailem na adrese alergologie.recepty@homolka.cz nebo telefonicky.
V e-mailu musí být informace – celé jméno, rodné číslo nebo číslo pojištění, konkrétní název léku už dříve předepsaného naším lékařem a telefonní číslo, na které e-recept pošleme.
Bez dodání požadovaných údajů nemůže být e-recept zaslán.
Pokud jste nebyli více než rok na kontrole v naší odborné ambulanci, je nutné se nejprve objednat k lékaři, teprve po vyšetření Vám rádi e-recept zašleme.
E-recept má omezenou platnost 14 kalendářních dní od vystavení. Po této době již není možnost e-recept vyzvednout. Hlídejte si proto tuto dobu. V případě nevyzvednutí z důvodu exspirace (vypršení platnosti) receptu, si náhradní recept bude možno vyzvednout pouze osobně v ordinaci.