Vaše pohodlí

Jídlo

  • Vaši každodenní stravu připravuje zkušený tým pracovníků nemocniční kuchyně v čele s šéfkuchařem. Nutriční terapeut sestavuje skladbu jídelníčku a v případě potřeby také speciální dietu podle zadání Vašeho ošetřujícího lékaře. Kontroluje činnosti přípravy a výdeje stravy. Dieta je důležitý činitel v léčbě Vašeho onemocnění, proto Vám doporučujeme ji dodržovat. V případě potřeby je Vám na oddělení k dispozici vyčleněná lednice. Donesené pokrmy není možné na odděleních ohřívat.

Občerstvení

  • Drobné občerstvení a výběr teplých i studených nápojů Vám nabízí kafetérie v 5. podlaží u centrální kartotéky. Vy i Vaše návštěvy jste také zváni k posezení v příjemné nemocniční jídelně a kavárně v 1. podlaží hlavní budovy, kde najdete výběr teplých i studených jídel, salátů, moučníků a nápojů. Pacienty prosíme aby vzhledem k možnému dietnímu režimu konzultovali využívání služeb občerstvení se svým ošetřujícím lékařem.

Telefon

  • Telefonní automat je umístěn na 5. patře před centrální kartotékou, kde lze telefonovat na kartu za běžných tarifních podmínek společnosti TELEFÓNICA O2. Nemocnice Na Homolce Vám nabízí také možnost zapůjčení telefonního aparátu přímo na pokoj k lůžku. Tato služba je poskytována za úhradu, která se skládá z denního paušálního poplatku a dále z platby za vámi uskutečněné hovory. Během svého pobytu v nemocnici můžete samozřejmě používat také vlastní mobilní telefon.

Běžný provoz v Nemocnici Na Homolce je obnoven. Kontaktujte příslušná oddělení a objednejte se ke svému lékaři.

Od 1. 6. 2020 jsou v Nemocnici Na Homolce při dodržení následujících pravidel a doporučení povoleny návštěvy hospitalizovaných pacientů. Pokyny a doporučení pro návštěvy zde.

V případě podezření na onemocnění koronavirem volejte číslo 224 972 222. Informace poskytne i Státní zdravotní ústav na číslech 724 810 106 a 725 191 367.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace